ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Δεν σου αρέσει αυτό που επέλεξες; Κανένα πρόβλημα, μπορείς να το επιστρέψεις ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

Βήμα 1

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στο Έντυπο Επιστροφής το οποίο θα βρεις εδώ. Αν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή θα πρέπει να συμπληρώσεις τον τραπεζικό σου λογαριασμό, την τράπεζα όπως επίσης και το όνομα του δικαιούχου.

Βήμα 2

Μπορείς να μεταβείς σε οποιοδήποτε κατάστημα Woodpecker και να κάνεις επιτόπου αλλαγή ή να καλέσεις την ΕΛΤΑ Courier στο 11120 για να κανονίσεις την επιστροφή του πακέτου σου. Όλες οι παραγγελίες επιστρέφονται στο κατάστημα Ηρακλείου Κρήτης, οδός 1866 αρ.33-35, Τ.Κ. 71201.

Προσοχή:Σε περίπτωση που παραλάβεις ένα ελαττωματικό προϊόν αναλαμβάνουμε την επιστροφή του με δικά μας έξοδα και σου επιστρέφουμε όλο το ποσό που πλήρωσες, συμπεριλαμβανομένης της αντικαταβολής. Διαφορετικά, στη περίπτωση που δεν σου αρέσει αυτό που παρέλαβες και επιθυμείς αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να καλύψεις τα έξοδα αποστολής/επιστροφής και τα έξοδα της αντικαταβολής.

Βήμα 3

Μόλις παραλάβουμε το πακέτο θα προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων εντός 8 εργάσιμων ημερών.

Βήμα 4

Για οποιαδήποτε ερώτηση μπορείς να μας καλέσεις στο 2810.332794 από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 17:00, ή να μας στείλεις e-mail στο info@woodpeckershop.gr.

1.1 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Διατηρείται το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία ΕΛΤΑ courier.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» είτε σε έντυπη μορφή μαζί με τα επιστρεφόμενα προιόντα ή μέσω email στο info@woodpeckershop.gr. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «έντυπο επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η εταιρια μας δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής (και αντικαταβολής) βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η εταιρία μας το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της ΕΛΤΑ courier. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με απλο ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail ή μεσω τηλεφώνου για τον τρόπο διεκπεραίωσής του.

Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, ή με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Κατάστημα WoodPecker Ηρακλείου
1866 αρ. 33-35
71201 Ηράκλειο Κρήτης
2810 332794

1.2 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.
  • Να προβεί στην αλλαγή του σε οποιοδήποτε κατάστημα της εταιρείας, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.

1.3 ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή των αγορασθέντων προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

  • Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια ή κουτί).
  • Το προϊόν να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «Έντυπο Επιστροφής» το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.
  • Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

1.4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.

Σημείωση:Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα μας υπόκεινται σε σχολαστικό έλεγχο.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

1.5 ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.